0915 / 420 295 0915 / 420 295 | PO - PIĄ 9:00 - 16:00
Facebook Twitter Youtube Instagram
Tanie spraye - sklep internetowy
0
Koszyk
Košík
0,00 Zł

Menu

I. Postanowienia ogólne

  1. Niniejsze ogólne warunki regulują prawa i obowiązki stron wynikające z umowy sprzedaży zawartej pomiędzy Ing. Ľubica Lazová , Mníchova Lehota 385, 913 21 Mníchova Lehota, Słowacja, nr ID: 33169535 (zwana dalej "Sprzedawcą") a Kupującym, której przedmiotem jest zakup i sprzedaż towarów w systemie handlowym Sprzedawcy na stronie internetowej www.lacnepostreky.sk.
  2. Przez Kupującego rozumie się osobę fizyczną lub osobę prawną, która jest zarejestrowana w internetowym systemie handlowym pod adresem www.lacnepostreky.sk i która złożyła zamówienie elektroniczne.
  3. Przez zamówienie elektroniczne rozumie się wypełniony elektroniczny formularz zamówienia, wysłany w systemie handlu internetowego Sprzedawcy na stronie www.lacnepostreky.sk, zawierający informacje o Kupującym, zamawianym towarze z oferty sklepu oraz cenie tego towaru lub e-mail wysłany na adres Sprzedawcy zawierający powyższe informacje, bez którego zamówienie nie zostanie złożone.
  4. Przez towary rozumie się produkty i usługi, które znajdują się w ofercie sklepu internetowego działającego pod adresem www.lacnepostreky.sk
  5. Składając zamówienie elektroniczne Kupujący potwierdza, że zapoznał się z Regulaminem i akceptuje wszystkie jego postanowienia w brzmieniu obowiązującym w dniu złożenia zamówienia. Wszystkie stosunki umowne zawierane są zgodnie z przepisami prawa Republiki Słowackiej.

II. Zamówienie, zawarcie umowy, odstąpienie od umowy

  1. Sprzedający jest zobowiązany do realizacji zamówienia i dostarczenia towaru kupującemu w terminie nie dłuższym niż 30 dni, jednak zazwyczaj wysyłamy towar w ciągu 2 dni roboczych. Towar dostarczamy w dni robocze w godzinach 8:00 - 16:00, o dokładnym dniu wysyłki i dostawy towaru poinformujemy Państwa drogą mailową.
  2. Warunkiem ważności zamówienia elektronicznego jest prawdziwe i kompletne wypełnienie wszystkich danych i szczegółów wymaganych przez formularz rejestracyjny.
  3. Dostarczenie potwierdzenia otrzymania zamówienia przez Sprzedawcę nie oznacza zawarcia umowy kupna. Po otrzymaniu potwierdzenia otrzymania zamówienia, dostępność towaru jest weryfikowana przez Sprzedawcę, a umowa kupna zostaje zawarta dopiero poprzez wiążące przyjęcie propozycji Kupującego dotyczącej zawarcia umowy kupna przez Sprzedawcę w formie potwierdzenia e-mailowego, że towar jest gotowy do odbioru lub został wysłany.
  4. Sprzedawca zobowiązuje się dostarczyć Kupującemu Towar po cenie uzgodnionej w momencie potwierdzenia zamówienia Towaru. W przypadku negatywnego wpływu czynników zewnętrznych takich jak Poczta Słowacka i Kurier, Sprzedawca zastrzega sobie prawo do realizacji zobowiązań Sprzedawcy po przyjęciu zamówienia.
  5. Sprzedawca jest uprawniony do odstąpienia od umowy z powodu wyczerpania zapasów, niedostępności towaru lub jeżeli producent, importer lub dostawca towaru uzgodnionego w umowie przerwał produkcję lub dokonał tak istotnych zmian, które uniemożliwiły wypełnienie zobowiązań Sprzedawcy wynikających z umowy lub z powodu siły wyższej, lub jeżeli nawet przy dołożeniu wszelkich starań, jakich można od niego słusznie wymagać, nie jest w stanie dostarczyć towaru Kupującemu w terminie określonym w niniejszych Ogólnych Warunkach lub po cenie podanej w sklepie internetowym. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego o tym fakcie i zwróci już wpłacony zadatek za towar uzgodniony w umowie w terminie 14 dni od powiadomienia o odstąpieniu od umowy przelewem na konto wskazane przez Kupującego.
  6. Kupujący jest uprawniony do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania towaru zgodnie z przepisami ustawy nr 102/2014 Dz.U. o ochronie konsumentów w sprzedaży na odległość. Kupujący ma prawo w tym terminie rozpakować i przetestować towar w podobny sposób, jak ma to miejsce przy zakupie w klasycznym sklepie typu "brick and mortar". Testowanie nie oznacza jednak rozpoczęcia użytkowania towaru, a następnie jego zwrotu do Sprzedawcy. Koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący, który jest zobowiązany do przesłania nieuszkodzonego towaru na adres Lacnepostreke Ing. Ľubica Lazová, 2343 Brnianska St., 911 05 Trenčín, Republika Czeska.
  7. Sprzedawca jest zobowiązany do zwrotu ceny zapłaconej za daną przesyłkę Kupującemu w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu ceny zapłaconej za dany towar Kupującemu przed dostarczeniem towaru do Sprzedawcy od Kupującego wraz z akcesoriami, w tym dokumentacją itp. lub do czasu udowodnienia przez Kupującego, że towar został odesłany do Sprzedawcy wraz z akcesoriami, w tym dokumentacją itp.
  8. Po odstąpieniu od umowy Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru do Sprzedawcy lub osoby upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru towaru.Po odstąpieniu od umowy Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru, który ze względu na swój charakter nie może być odesłany pocztą.Bezpośrednich kosztów zwrotu towaru nie można racjonalnie obliczyć z góry.Zgodnie z dostępnymi informacjami, szacunkowa wysokość tych kosztów, w zależności od wielkości, wagi towaru, odległości, z jakiej następuje zwrot towaru oraz cen, po jakich przewoźnik wybrany przez Kupującego świadczy swoje usługi, wynosi od 2,- EUR do 150,- EUR.
  9. Formularz zwrotu można pobrać tutaj>>
  10. Odstąpienie od umowy oraz towar prosimy przesłać na adres: Lacnepostreky Ing. Ľubica Lazová, Brnianska 2343, 911 05 Trenčín
  11. Towar powinien zostać zwrócony przez kupującego konsumentowi nie później niż 14 dni od daty odstąpienia od umowy, kompletny, z pełną dokumentacją, nieuszkodzony, czysty, najlepiej łącznie z oryginalnym opakowaniem, w stanie i wartości, w jakiej towar został otrzymany. W przypadku odstąpienia od umowy, gdy przedmiotem zakupu jest urządzenie ze zbiornikiem paliwa, zbiornik musi być pusty w momencie przekazania towaru przez kupującego. W przypadku, gdy zwrócony towar jest niekompletny lub uszkodzony, sprzedawca może żądać od kupującego zapłaty kwoty odpowiadającej zmniejszeniu wartości towaru (zgodnie z § 10 ust. 4 ustawy o ochronie konsumentów przy sprzedaży towarów lub świadczeniu usług na podstawie umowy zawartej na odległość lub umowy zawartej poza lokalem sprzedawcy oraz o zmianie niektórych ustaw.).
  12. W przypadku towarów konsumpcyjnych (np. kosmetyki, produkty drogeryjne itp.) odstąpienie od umowy jest możliwe tylko wtedy, gdy kupujący dostarczy towar nieuszkodzony i nieużywany w nienaruszonym oryginalnym opakowaniu.
  13. Sprzedawca zobowiązuje się zwrócić Kupującemu cenę zapłaconą za dany Towar (wraz ze wszystkimi płatnościami otrzymanymi od Kupującego na podstawie lub w związku z Umową, w tym kosztami transportu, dostawy i wysyłki oraz innymi kosztami i opłatami) w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia doręczenia Sprzedawcy oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Kupującemu ceny zapłaconej za dany Towar przed dostarczeniem Towaru do Sprzedawcy od Kupującego wraz z akcesoriami, w tym dokumentacją, itp. lub do czasu udowodnienia przez Kupującego, że Towar został odesłany do Sprzedawcy wraz z akcesoriami, w tym dokumentacją, itp.
  14. Poza przypadkami, w których odstąpienie od umowy zostało wyraźnie uzgodnione, konsument nie może odstąpić od umów:
  1. o świadczenie usług, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta i konsument oświadczył, że został należycie poinformowany, że wyrażając taką zgodę traci prawo odstąpienia od umowy po całkowitym spełnieniu świadczenia, a także jeżeli,
  2. sprzedaży towarów lub świadczenia usług, których cena zależy od ruchów cen na rynku finansowym, na które sprzedawca nie ma wpływu i które mogą wystąpić w okresie odstąpienia od umowy,
  3. sprzedaży towarów wykonanych według szczególnych wymagań konsumenta, towarów wykonanych na zamówienie lub towarów przeznaczonych specjalnie dla jednego konsumenta
  4. sprzedaży towarów ulegających szybkiemu zepsuciu lub łatwo psujących się
  5. sprzedaży towarów zamkniętych w opakowaniu ochronnym, których nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych i których opakowanie ochronne zostało naruszone po dostarczeniu,
  6. sprzedaży towarów, które ze względu na swój charakter mogą być po dostarczeniu nierozerwalnie zmieszane z innymi towarami,
  7. sprzedaży napojów alkoholowych, których cena została uzgodniona w momencie zawierania umowy, których dostawa może nastąpić najwcześniej po 30 dniach i których cena zależy od ruchów cen rynkowych, na które sprzedawca nie ma wpływu,
  8. wykonanie pilnych napraw lub konserwacji wyraźnie zażądanych przez konsumenta od sprzedawcy; nie dotyczy to umów o świadczenie usług i umów sprzedaży towarów innych niż części zamienne niezbędne do wykonania napraw lub konserwacji, jeżeli zostały one zawarte podczas wizyty sprzedawcy u konsumenta, a konsument nie zamówił wcześniej tych usług lub towarów
  9. sprzedaży nagrań dźwiękowych, nagrań wizualnych, fonogramów, nagrań audiowizualnych, książek lub programów komputerowych sprzedawanych w opakowaniu ochronnym, jeżeli konsument rozpakował to opakowanie
  10. sprzedaży czasopism, z wyjątkiem sprzedaży w ramach umowy o prenumeratę, oraz sprzedaży książek niedostarczanych w opakowaniu ochronnym
  11. o świadczenie usług zakwaterowania w celach innych niż nocleg, o przewóz rzeczy, o wynajem samochodów, o świadczenie usług gastronomicznych lub o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, na mocy której sprzedawca zobowiązuje się do świadczenia tych usług w uzgodnionym czasie lub w uzgodnionym terminie,
  12. o dostarczanie treści elektronicznych innych niż na nośniku materialnym, jeżeli dostarczanie treści elektronicznych zostało rozpoczęte za wyraźną zgodą konsumenta, a konsument oświadczył, że został należycie poinformowany, że wyrażenie takiej zgody powoduje utratę prawa odstąpienia od umowy.
  1. Jeżeli kupujący zdecyduje się na odstąpienie od umowy w wyżej wymienionym terminie, zalecamy, aby w celu przyspieszenia rozpatrzenia odstąpienia od umowy, towar został dostarczony na adres sprzedawcy wraz z załączonym pismem określającym powód odstąpienia od umowy sprzedaży, jeżeli taki istnieje (nie jest to warunek), numerem dowodu zakupu oraz wskazanym numerem rachunku bankowego lub wskazującym, czy kwota zostanie wypłacona w gotówce, czy też zostanie pobrana na poczet kolejnego zakupu.
  2. Konsument przyjmuje do wiadomości, że w przypadku odstąpienia od umowy ponosi koszty zwrotu towaru do sprzedawcy, a w przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość, także koszty zwrotu towaru, który ze względu na swój charakter nie może zostać odesłany pocztą.
  3. Kupujący ma prawo do anulowania zamówienia bez podania przyczyny w każdym czasie przed wysyłką towaru za pośrednictwem poczty elektronicznej lub telefonicznie. W przypadku niedostarczenia towaru z powodu siły wyższej lub z powodu zaprzestania jego produkcji, Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Kupującego o przyczynie niedostarczenia towaru. Sprzedawca zobowiązany jest zapewnić możliwość dostarczenia towaru zastępczego.
    kupujący ma prawo odmówić dostarczenia towaru zastępczego i anulować zamówienie na ten towar W przypadku zapłaty ceny zakupu lub jej części, w przypadku anulowania zamówienia środki zostaną zwrócone Kupującemu w ciągu 14 dni kalendarzowych w taki sam sposób, w jaki Kupujący użył ich do zapłaty. Nie narusza to prawa Kupującego do uzgodnienia ze Sprzedawcą innego sposobu płatności, pod warunkiem, że w związku z tym nie zostaną naliczone Kupującemu żadne dodatkowe opłaty....
  4. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że w przypadku przekazania wraz z towarem prezentów, umowa darowizny pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym zostaje zawarta z zastrzeżeniem, że w przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy darowizny, umowa darowizny przestaje obowiązywać, a Kupujący zobowiązany jest do zwrotu związanych z nią prezentów przekazanych wraz ze zwracanym towarem. W przypadku braku ich zwrotu, wartości te traktowane są jako bezpodstawne wzbogacenie Kupującego. W przypadku odstąpienia od umowy darowizny, umowa kupna nie ulega rozwiązaniu, a umowy w tym zakresie rozpatrywane są odrębnie.
  5. Składając zamówienie wyrażają Państwo zgodę na przesłanie dokumentu podatkowego w formie elektronicznej. Dokument podatkowy wyślemy elektronicznie za pośrednictwem poczty elektronicznej, jeśli jednak życzą sobie Państwo przesłania dokumentu podatkowego również w formie papierowej, prosimy o przesłanie wiadomości, a my wyślemy dokument podatkowy wraz z towarem.

III. warunki dostawy

  1. Koszty wysyłki nie są wliczone w cenę towaru. Ceny wysyłki są zgodne z aktualnie obowiązującym cennikiem opublikowanym na stronie internetowej w dziale WYSYŁKA.
  2. Za miejsce wykonania umowy rozumie się siedzibę (miejsce zamieszkania) lub miejsce prowadzenia działalności gospodarczej nabywcy wskazane w formularzu rejestracyjnym sklepu. Towar zostanie dostarczony przez operatora przy wykorzystaniu usług osób trzecich (przesyłka kurierska), chyba że wyraźnie ustalono inaczej. Za wykonanie dostawy uważa się dostarczenie towaru pod wskazany adres.
  3. Tytuł prawny do towarów przechodzi na nabywcę w momencie dostawy towarów, pod warunkiem zapłaty ceny zakupu w całości.
  4. Operator dostarczy Kupującemu towar w możliwie najkrótszym czasie po otrzymaniu elektronicznego zamówienia. Dostępność towaru może być również potwierdzona Kupującemu na podstawie zapytania Kupującego.
  5. Ryzyko uszkodzenia produktów przechodzi na Kupującego w momencie przyjęcia towaru przez Kupującego.
  6. Sprzedający dostarczy Kupującemu wraz z towarem w formie pisemnej lub elektronicznej najpóźniej wszystkie dokumenty niezbędne do przyjęcia i użytkowania towaru oraz inne dokumenty nakazane przez obowiązujące prawo, takie jak dowód dostawy, dokument podatkowy.

IV. Cena zakupu, płatności

  1. Wszystkie ceny zawierają podatek VAT.
  2. Kupujący dokonuje płatności w jeden z następujących sposobów:
  • Gotówką (tylko w przypadku zaznaczenia w zamówieniu Odbiór osobisty)
  • Płatność przy odbiorze towaru (gotówka przy odbiorze)
  • Przelewem bankowym lub wpłatą na konto
  • Płatność kartą kredytową online
  • Viamo płatność za pomocą telefonu komórkowego

V. Gwarancja, reklamacje, zwrot lub wymiana towaru

  1. Długość okresu gwarancji dla kupujących będących konsumentami w rozumieniu art. 1. Postanowienia ogólne i definicje, ust. 3, pkt 1.i., regulują obowiązujące przepisy ustawy, tj. trwa on 24 miesiące, z wyjątkami przewidzianymi w ustawie. Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez kupującego. W przypadku, gdy reklamowany towar zostanie dostarczony pocztą lub kurierem (patrz kontakty), osoba odpowiedzialna odbierze towar, sprawdzi przesyłkę, dokumentację (faktura, paragon, opakowanie), datą decydującą o upływie okresu reklamacji jest data odbioru od kuriera lub przewoźnika pocztowego. Towar wysłany za pobraniem nie jest przyjmowany przez sprzedawcę, zalecamy ubezpieczenie towaru.
  2. Długość okresu gwarancji dla kupujących nie będących konsumentami w rozumieniu art. 1. Postanowienia ogólne i definicje, ust. 3, pkt 1.i., wynosi 12 miesięcy.Okres gwarancji rozpoczyna się w dniu odbioru towaru przez kupującego.W przypadku, gdy reklamowany towar zostanie dostarczony pocztą lub kurierem (patrz kontakty), osoba odpowiedzialna odbierze towar, sprawdzi przesyłkę, dokumentację (faktura, bloczek paragonowy, opakowanie), datą decydującą o upływie okresu reklamacji będzie data odbioru od kuriera lub przewoźnika pocztowego.Towar wysłany za pobraniem nie zostanie odebrany przez sprzedawcę; zalecamy ubezpieczenie towaru.
  3. Kupujący powinien dokonać oględzin towaru przy jego odbiorze.W przypadku stwierdzenia uszkodzenia zawartości przesyłki po jej otrzymaniu, należy zgłosić uszkodzenie lub niekompletność przesyłki w ciągu 24 godzin na adres objednavky@lacnepostreky.sk.
  4. a) Ing. Ľubica Lazová nie przyjmuje zwracanych towarów za pobraniem.
    b) Prawo do pełnego zwrotu pieniędzy jest możliwe tylko po otrzymaniu przesyłki zgodnie z obowiązującymi przepisami.

  5. Jeśli spełnione zostaną warunki zwrotu towaru, kupujący otrzyma zwrot pełnej kwoty zapłaconej za przesyłkę. Po uzgodnieniu zwrot może nastąpić w formie wymiany na inny towar o odpowiedniej wartości, który zostanie wysłany wraz z kolejnym zamówieniem klienta lub oddzielnie.
  6. W przypadku wymiany zamówionego towaru na inny, Kupujący zobowiązany jest do pokrycia kosztów przesyłki i opakowania oraz różnicy w cenie wymienianego towaru.
  7. W przypadku, gdy po odebraniu przez Kupującego Towaru wystąpią wady Towaru w okresie gwarancji, Kupujący może zgłosić swoje Roszczenie. W przypadku produktów, które do swojego działania wykorzystują baterię lub różnego rodzaju akumulatory, normalne zużycie baterii lub akumulatora nie jest uznawane za wadę produktu, gdyż są to elementy produktów, które w naturalny sposób tracą swoją żywotność w wyniku normalnego użytkowania.
  8. Sprzedawca pouczył Konsumenta - Kupującego o jego prawach wynikających z § 622 Kodeksu cywilnego (pkt 1 niniejszego artykułu) oraz o prawach wynikających z § 623 Kodeksu cywilnego (pkt 2 niniejszego artykułu) poprzez umieszczenie niniejszej Procedury reklamacyjnej na odpowiedniej podstronie sklepu internetowego Sprzedawcy, a Konsument - Kupujący miał możliwość zapoznania się z nią w czasie poprzedzającym wysłanie zamówienia.
  9. Na základe rozhodnutia kupujúceho, ktoré zo svojich práv v zmysle ust. § 622 a ust. § 623 Občianskeho zákonníka uplatňuje, je predávajúci alebo určená osoba povinná určiť spôsob vybavenia reklamácie podľa ust. § 2 písm. m) zákona o ochrane spotrebiteľa ihneď, v zložitejších prípadoch do 3 dní od začiatku reklamačného konania, v odôvodnených prípadoch, najmä ak sa vyžaduje zložité technické zhodnotenie stavu tovaru, najneskôr do 30 dní odo dňa začiatku reklamačného konania. Po určení spôsobu vybavenia reklamácie predávajúci alebo určená osoba reklamáciu vybaví ihneď, v odôvodnených prípadoch možno reklamáciu vybaviť aj neskôr. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní odo dňa uplatnenia reklamácie. Po uplynutí lehoty na vybavenie reklamácie má spotrebiteľ právo od zmluvy odstúpiť alebo má právo na výmenu tovaru za nový tovar. O ukončení reklamačného konania a výsledku reklamácie informuje predávajúci kupuj
  10. Ak kupujúci reklamáciu výrobku uplatnil po 12 mesiacoch od uzavretia kúpnej zmluvy a predávajúci ju zamietol, osoba, ktorá reklamáciu vybavila, je povinná v doklade o vybavení reklamácie uviesť, komu môže kupujúci zaslať tovar na odborné posúdenie. Ak kupujúci tovar zašle na odborné posúdenie určenej osobe uvedenej v doklade o vybavení reklamácie, náklady odborného posúdenia tovaru, ako aj všetky ostatné s tým súvisiace účelne vynaložené náklady znáša predávajúci bez ohľadu na výsledok odborného posúdenia. Ak kupujúci odborným posúdením preukáže zodpovednosť predávajúceho za reklamovanú chybu tovaru, môže reklamáciu uplatniť znova; počas vykonávania odborného posúdenia tovaru záručná doba neplynie. Predávajúci je povinný kupujúcemu uhradiť do 14 dní odo dňa znova uplatnenej reklamácie všetky náklady vynaložené na odborné posúdenie tovaru, ako aj všetky s tým súvisiace účelne vynaložené náklady. Znova uplatnenú reklamáciu
  11. Reklamację należy złożyć osobiście w sklepie (punkcie wydawania) lub pocztą na adres.
  12. Kupujący zobowiązany jest przesłać reklamację pocztą elektroniczną, poczekać na instrukcje Sprzedawcy, a następnie dostarczyć reklamowany towar czysty, nieuszkodzony mechanicznie, najlepiej w oryginalnym opakowaniu, wraz z fakturą do Sprzedawcy. Reklamacja musi zawierać opis wady oraz numer zamówienia klienta. Po wysłaniu reklamacji Kupujący otrzyma od Sprzedawcy mailowe potwierdzenie otrzymania reklamacji.
  13. Reklamacje, w tym usunięcie wady, muszą być rozpatrzone bez zbędnej zwłoki, w uzasadnionych przypadkach nie później niż w ciągu 30 dni od daty złożenia Reklamacji. Po upływie tego terminu konsument ma prawo odstąpić od umowy lub ma prawo wymienić produkt na nowy.
  14. Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają, jeżeli wada powstała na skutek mechanicznego uszkodzenia produktu, jeżeli produkt był eksploatowany w nieodpowiednich warunkach lub jeżeli przy produkcie manipulowała osoba inna niż uprawniona. Z gwarancji wyłączone są również wady powstałe na skutek klęsk żywiołowych oraz niewłaściwego obchodzenia się z produktem.
  15. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienie w dostawie towaru spowodowane podaniem przez Kupującego błędnego adresu. Kupujący ma prawo do dokładnego sprawdzenia towaru, jak również jego opakowania, przy odbiorze towaru od przewoźnika/kuriera oraz do potwierdzenia odbioru towaru poprzez złożenie podpisu na dokumencie odbioru towaru. Jeżeli Kupujący stwierdzi, że towar lub opakowanie towaru jest uszkodzone mechanicznie, powinien powiadomić o tym fakcie przewoźnika i w jego obecności sprawdzić stan towaru. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia towaru przy odbiorze towaru przez Kupującego, jest on zobowiązany do sporządzenia protokołu określającego zakres i charakter uszkodzenia towaru niezwłocznie po odbiorze towaru (protokół szkody), który zostanie potwierdzony przez przewoźnika jako prawidłowy.
    w takich przypadkach roszczenia z tytułu ewentualnego niedostarczenia towaru z winy kuriera lub uszkodzenia towaru z winy firmy kurierskiej należy kierować bezpośrednio do firmy kurierskiej. Kupujący nie przyjmuje uszkodzonego towaru od kuriera, a uszkodzenie towaru Kupujący odnotowuje w protokole odbioru towaru. Przed pierwszym użyciem towaru Kupujący powinien zapoznać się z warunkami gwarancji, w tym z instrukcją obsługi, i dokładnie przestrzegać tych informacji.
  16. Okres gwarancji na towar wynosi 24 miesiące od dnia zawarcia umowy sprzedaży, chyba że dla danego towaru określono inny okres gwarancji i biegnie od dnia odbioru towaru i potwierdzenia przez osobę uprawnioną niezbędnych dokumentów dotyczących towaru. Okres gwarancji wynoszący 24 miesiące ma zastosowanie do sprzedaży towarów przeznaczonych do użytku prywatnego [art. 620 § 1 k.c.]. O ile kupujący nie jest konsumentem w rozumieniu art. 1. Postanowienia ogólne i definicje, ust. 3, pkt 1.i., okres gwarancji wynosi 12 miesięcy.
  17. Okres gwarancji ulega przedłużeniu o okres, w którym kupujący nie mógł korzystać z towaru w związku z naprawą gwarancyjną towaru.
  18. Wszystkie naprawy dochodzone z tytułu prawa są bezpłatne w okresie gwarancji.
  19. Okres gwarancji biegnie od momentu otrzymania towaru.
  20. Jeśli konsument nie jest zadowolony ze sposobu, w jaki sprzedawca rozpatrzył jego reklamację lub jeśli uważa, że sprzedawca naruszył jego prawa, ma możliwość skontaktowania się ze sprzedawcą z żądaniem zadośćuczynienia. Jeśli sprzedawca odpowie na żądanie zadośćuczynienia w sposób negatywny lub nie odpowie w ciągu 30 dni od daty jego wysłania, konsument ma prawo złożyć wniosek o wszczęcie alternatywnego rozwiązywania sporów zgodnie z postanowieniami sekcji 12 ustawy nr 391/2015 Sb. o alternatywnym rozwiązywaniu sporów konsumenckich oraz o zmianach i uzupełnieniach niektórych ustaw.
  21. Właściwym podmiotem do alternatywnego rozwiązywania sporów konsumenckich ze sprzedawcą ng. Ľubica Lazová , Mníchova Lehota 385, 913 21 Mníchova Lehota jest Słowacka Inspekcja Handlowa, Słowacka Inspekcja Handlowa (SOI) Inspektorat SOI dla Regionu Trenczyńskiego, Hurbanova 59, 911 01 Trenczyn Wydział Nadzoru i Departamentu Prawnego tel. nr 032/640 01 09, fax nr 032/640 01 08, www.soi.sk, lub inna właściwa upoważniona osoba prawna wpisana na listę podmiotów alternatywnego rozwiązywania sporów prowadzoną przez Ministerstwo Gospodarki Republiki Słowackiej (lista dostępna jest na stronie https://www.mhsr.sk); konsument ma prawo wyboru, do którego z wyżej wymienionych podmiotów alternatywnego rozwiązywania sporów się zwrócić.
  22. Kupujący-konsumenci mają prawo do korzystania z platformy do rozwiązywania sporów online (zwanej dalej "RSO") w celu rozstrzygnięcia ich sporów, w wybranym przez siebie języku. Kupujący-konsumenci mogą korzystać z platformy RSO do alternatywnego rozwiązywania sporów, która jest dostępna pod adresem https://ec.europa.eu/consumers/odr/ . Składając skargę na platformie RSO, kupujący-konsument wypełnia elektroniczny formularz skargi. Informacje, które przedkłada, muszą być wystarczające do zidentyfikowania odpowiedniego podmiotu do alternatywnego rozwiązywania sporów online. Kupujący-konsument może dołączyć dokumenty na poparcie swojej skargi.

VI. Ochrona danych osobowych

  1. Informacje na temat przetwarzania danych osobowych znajdują się na stronie internetowej w zakładce Polityka prywatności. Kupujący przyjmuje do wiadomości, że jest zobowiązany do podania Sprzedawcy danych osobowych w prawidłowej i zgodnej z prawdą formie, a także jest zobowiązany do poinformowania Sprzedawcy o każdej zmianie swoich danych osobowych. Kupujący potwierdza, że podane przez niego dane osobowe są prawidłowe.

VII.Postanowienia końcowe

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu, odwołania, dodania lub modyfikacji części lub całości niniejszego regulaminu bez dodatkowego powiadomienia, przy czym do zamówień będą miały zastosowanie warunki obowiązujące w dniu wysłania zamówienia przez Kupującego.
  2. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności wobec Kupującego za utratę zysku, utratę możliwości lub inne straty pośrednie lub wynikowe wynikające z braku realizacji zamówienia, naruszenia umowy lub w inny sposób.
  3. Niniejsze Warunki wchodzą w życie z dniem publikacji na stronie www.lacnepostreky.sk.
  4. Stosunki nieuregulowane niniejszymi Ogólnymi Warunkami podlegają odpowiednim przepisom Kodeksu cywilnego, ustawy nr 22/2004 Dz.U. o handlu elektronicznym oraz o zmianie i uzupełnieniu ustawy nr 128/2002 Dz.U. o kontroli państwowej rynku wewnętrznego w sprawach ochrony konsumentów oraz o zmianie i uzupełnieniu niektórych ustaw, w brzmieniu ustawy nr 284/2002 Dz.U. oraz ustawy nr 102/2014 Dz.U. o ochronie konsumentów w sprzedaży na odległość.

Załącznik nr 1

Formularz zwrotu można pobrać tutaj>>

Używamy plików cookie

Nasz sklep internetowy wykorzystuje pliki cookie, które są niezbędne do prawidłowego funkcjonowania witryny. Ponadto używamy również plików cookie do anonimowych celów analitycznych, aby pomóc nam lepiej zrozumieć Twoje preferencje i ulepszyć nasze usługi. Jeśli nie wyrażasz zgody na korzystanie z tych plików cookie, możesz je odrzucić. Twoja decyzja nie wpłynie na podstawowe funkcjonowanie sklepu internetowego.

Zobacz szczegóły